Första utställningen för Akira !

Ja idag var de dags för Akiras första utställning.. Och de gick mkt mkt bra måste jag säga,trodde jag INTE :P
Först blev vi Bir "bäst i ras" och fick ett hp..Sen var de dags för finalen..Bir.. Best in Show! Tjooho var så säker att vi skulle åka av dom sju första men inte alls,sen tänkte jag ja då hamnar vi på reserv men inte de heller :P Utan kom 3a.. Hur gött e inte det..Kanon kändes det. Och imorgon slår vi på nytt..Då är det utställning i Mjölby eller mellan Skänninge och Mantorp.. Idag var vi till Åtvidaberg,åkte 8 imorse,ställde Akira först vid 11 sen var finalerna vid 3 tiden,så var inte hemma förens 5 då blev det fika sen drog Älsklingen jag & Clara till familjen Randolfi.. Det är vänner från Stockholm som köpt hus i stan.. Eller lite utanför inte så långt från oss :-) Dom äger Akiras Mamma :-) Så imorgon ska dom oxå med på utställning lika så Therese & Matte..Myyys dag kommer de bli jag är så säker..Så nu ligger vi här och ska se "Så Olika" Sen sussa kl ringer halv åtta-åtta.. Vi ska åka vid 9 tiden.. Så nu e de bäst ja tittar .. Bjuder på några kort!!
Ha det bra

Älskar dig Finaste!!!


Ger järnet


Fina tjejen!!

Prisutdelningen och en tredjeplats!

Segrarpussas<3


Barn med hund och dom här vann så himla sööööta:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0