Gick fort

Beställde igår på baby shop bla en Nova star jacka nova star tröjor 2 st.. Men ena tröjan för stor så den får jag skicka tillbaka..Nu behöver hon bara nån mössa och vantar och en overall.. Har ju två overaller jag ska sälja med didriksons som inte är använda..Eller knapp,Kanske hittar nått mer till Clara möjlgtvis ett par jeans eller nått gillar inte Nova star jeansen längre dom e finare på dom små..Älsk är och hämtar hem Adam han mådde illa.. Men de har han gjort flera ggr i sommar tror det är hans medicin.. Får kolla upp det :-) Idag vet jag inte va som händer inget planerat va jag vet iaf.. Skönt det med..Nu fick jag hem krauta reklam har ju rea på tapter så då får man kanske åka dit nån dag köpa till Elins rum..Vi har bestämt att vi inte ska tapetsera i köket utan målar de helt vitt istället de blir bra..Och tapeter i hallarna men de blir nog panel oxå..Ja som ni märker så vet jag inte helt hundra haha..Nej nu ska jag ta och sätta på lite kaffe ha en bra dag!!



Nova star hood till Clara

Nova star tröja till Clara

Å en fin jacka till Clara från Nova star


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0