Godmorgon!

Skönt med sovmorgon och barn som sover länge :-)
Igår vart de lite shopping jag var ute efter jeans till Adam och skor till Clara och ett par converse skor till Elin inte ofta hon shoppar skor så var värt 700 kr tyckte jag :-) Hittade massa annat med nödvändiga saker,behövs mera oxå men inge jag hittade här i stan,så får bli att titta mer i Ullared och Örebro.. Ska ju på Bröllop om 2 ½ vecka med så måste verkligen hitta nått..Ska kolla på MQ i Örebro om dom har lite mer där än va dom har här i stan..
Vi lunchade oxå med familjen Randolfi mkt trevligt! Idag ska vi till Claras dagmamma och hälsa på vid 1 tiden sen halv sex är det valpkurs.. Nu vill hundarna ha käk tror jag sen blir de en promenad med dom men först ska jag dammsuga och hänga tvätt..Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0