Godnatt snart!

Ja dagen har gått i ett.. Klev upp halv 11 käkade frulle väckte Clara vidare till familjen Randolfi lämnade Clara & Akira som skulle vara där medans vi städade lägenheten på dalgatan äntligen hejdå till den :-) Men tog en fika hos Petra och dom först där var oxå Älvan och Matte trevligt.. Sen drog vi iväg kom till lägenheten halv 3 halv 5 var vi klara och då var den även besiktad och lämnade in nycklarna skönt! Sen drog vi hem med allt och ut med hundarna sen drog vi till Petra och dom igen för att hämta Clara och Akira :-) Men vi blev kvar till strax innan kl 21 så himla trevligt och de surrades och skrattades och så :-) Alltid lika trevligt..Nu har dom även fått igång internet där ute i skogen så nu hoppas jag Petra uppdaterar lite bättre både hemsida och bloggen=)
Älsklingen är i stan och handlar lite.. Behövdes visst lite bröd å så.. Å jag ska gå ner och dra på en tvättmaskin alla 5 hundarna sussar som grisar här hemma :-) Blev ingen hundträning idag som vi bestämde igår..Utan myste hos våra vänner istället..Men  imorgon är det valpkurs tror de bara är 2 ggr kvar torsdag är det tävlingslydnads kurs som börjar spännande.. Annars inge planerat faktiskt va jag vet nu..Vi får se.. Nu ska jag se va älsklingen handlat för gott för han kom precis  hem..Sen ska vi se va vi hittar på imorgon..Förslag motages tack:)

Puss hej

Älskar dig Micke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0