Hundträning och rensning

Igår var vi och lunchade med familjen Randolfi på stan ,sen hem för lite fix sen tog jag en skogspromenad med hundarna eller 3 av dom Loke Lizzie och Akira :-) på nästan två timmar,så himla skön den skogsrundan spec i de fina vädret :) Och Akira e så duktig så att hon orkar den biten.. Sen var familjen Randolfi här när jag kom hem då blev det fika och sen hundträning på kvällen en lyckad dag<3 Idag sov vi till halv 11 då var de dags att kliva upp:-) älsklingen har rensat ogräs ute och jag plockat här inne jag ska gå ner och tvätta lite nu,sen promenad innan det är dags för käk..Vi har vart hos grannen och titta på deras söta kycklingar :-) Vi ska ju oxå skaffa höns men de blir nog inte nått innan vintern men vem vet?:-) Clara ville stanna kvar hos Marie så där är hon nu..
Ikväll blir det hundträning igen det är ju tisdag igår blev de som en extra hundträningsdag bara :-) Måste ju dit idag med..=) Igår skötte sig Lizzie jätte bra och lika så Akira ..Henne fokuserar jag bara på stanna kvar linförigheten och ingångarna..Nu sitter ingångarna jätte bra så nu ska jag köra på "Stå kvar" Duktig för tjej vi har..=) På lördag är det dags för utställning igen.. Sista inoff innan vi drar till Ljusdal på officiell..Det är den 19/9 och 25/9 är det Eskilstuna rasutställning det blir riktigt kul.. Nu ska ja ta tag i tvätten..Ha en bra dag!!

Älskar dig!



Akira Lizzie Loke på promenad

Loke

Älsklingen med Rocky Elviz Loke Akira & Lizzie :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0