Lyxhustru livet !

Sådär igår gjorde ja min sista dag på sommarvikariatet..Skönt!!
Har iaf kommit på att lyxhustru livet är mkt bättre :-) Nu ska jag vara hemma med alla djuren barnen och sambon ett tag innan det är dags för hjärtat att börja jobba skönt :-) Har jobbat hela helgen,fredags 13-21:30 Lördag 7-17 söndag 7-16:30 de gick bra,i lördags var älsklingen och barnen till Nykyrka på barnens dag mkt trevligt tyckte dom..Sen på kvällen åkte vi till familjen Nordqvist där det satt och festade och snackade massa..Hur trevligt som helst.. Där var Malin med familj Linda med familj och Fia med familj jag har inte skrattat så mkt på länge kul var det,så de måste göras om snart igen :-) Synd att jag skulle upp och jobba,var inte hemma förens halv ett och 06 igår ringde kl ..Så somnade tidigt igår redan vid 21 :-) Skönt att vakna utvilad bredvid hjärtat.. Nu ska de dammsugas och röjjas ute här..Sen får vi se va vi ska hitta på,kanske en tur till familjen Randolfi:P
Utställning blir det på Sharpman den 28/8 Ljusdal den 19/9 rasspecial i Eskilstuna den 25/9 det blir kul.. Har vi nått att se framemot :-) Och Inca har löpt klart till den 25/9 oxå kuuuul!! :-) Imorgon blir det lydnads träning,onsdag valpkurs ..Har inte blivit mkt träning i sommar då jag jobbat.. Men nu så=)  Nej ska sätta igång här hemma nu..
Ha en bra dag!!

Puss på dig mitt hjärta!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

ramlat in i sängen

2010-08-17 @ 09:24:35
URL: http://joelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0