Slött

Japp de e det just nu :-) Har städat lite på morgonen älsklingen är ute och håller på med staketet.. Blir mat snart sen promenad med hundarna,kanske drar till kenneln och fikar med våra goda vänner..Kanske lite hundträning med..Skyddträning med Akira och Loke,vi få se.. Inget inplanerat idag rätt gött få lite gjort här hemma :-)
Adam står i köket och skalar potatis just nu.. Jag ska gå ner och dra på en tvättmaskin .. Ska skicka iväg mitt cv med.. Så de blir nått nån gång :-) Men skönt att vara ledig med,så tar det en annan dag!! :D
Ihelgen vet jag inte va vi ska göra inge planerat måste träffa våran vän Iris oxå.. Jag ska anmäla mig till två utställningar oxå,En i Ljusdal som är den 19/9 och Rottisutställningen(Ras special) i Eskilstuna den 25/9.. Då åker jag med Iris och två kompisar till henne dom ville titta då dom nyss köpt en rottis valp.. Så de blir kul komma iväg hemifrån för en dag :) Nej nu e de bråk i köket måste ta det! Att de aldrig kan vara lugnt :P
Ha en bra dag!! Hejhej

 

 

Älskar dig Sääv!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0