Slutar snart...

Äntligen sen ledig 3 dagar,torsdag jobbar jag 11:30-19:30 Fredag 7-12 ledig helgen underbart måste jag säga :-)
Idag har det flytit på men det beror på jobbteamet vi samarbetar kanon bra måste jag säga..Nu ligger dom flesta har tom lagt några som natten brukar lägga annars..Så dom blir nog glada hihi.. Nu ska vi sätta oss och glo på tv,är jag och Andreas som jobbar till 21:30,madde skickade vi hem halv 8.. Hoppas ni har det bra.. Saknar mina hjärtan där hemma,men snart får jag pussa på största hjärtat dom små sussar nog gott där hemma nu..Hörs!Puss Hej!


Älskar dig Finaste!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

klart vi är lika, lika snygga bägge två

2010-08-06 @ 23:11:13
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0