utställning

Nu är helgen snart slut =) Men de spelar ju ingen roll då vi alltid har som helg :-)
I fredags var vi till familjen Randolfi på mat hur go mat som helst kom inte hem förens 12 :-) Mysigt! Var bara hem och packa till lördagens utställning som var denna gång på Sharpman.. Trodde inte de skulle gå så himla bra som det gjorde :-) Akiras placering för dagen blev bir+hp och sen bis 5:a =),var där med Petra(Som äger akiras mamma & Esco)
Mamma inca kom big 1 men i bis finalen åkte hon ut,men mycket nöjda iaf.. Och Esco blev Big 3 jag fick ställa Esco då jag älskar utställningar så blev jag glad att jag hade en till att ställa :-) Kom inte hem förens vid 7 på kvällen då var de bara att dra till Maxi och handla lite,blev att vi köpte med oss pizza hem sen la vi oss tvärdäckade ganska snabbt men blir trött av att vara på utställning en hel dag och oftast drar det ut på tiden..
Clara sover hos gudföräldrarna inatt :-) Så ska & hämta henne vid lunch..Saknar henne som en tok=)
Idag får vi se va som händer..Ska iaf städa ur lägenheten och ta med de som e kvar e inte så mkt kvar där.. Sen kommer familjen Randolfi och käkar ikväll,jag och Petra ska anmäla oss till Ras special som kommer vara i Eskilstiuna den 25/9.. Kul med bara rottisar och en rottweiler domare gör inte saken bättre kommer bli skit kul...En dansk domare dömer tikarna och en rysk domare dömer hanarna det blir intressant :-) Nej nu måste jag ta en kaffe.. ha en bra dag!

Älskar dig Micke!


Dagens placering,bir valp+ hp och sen slutade vi på bis 5:a

Dagens placering för Escobar Bir+hp,big 3:a

Dagens placering för Inca blev Bir+hp big 1:a

Akira vilar med mormor


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej. Tyvärr är det inte min bok, har lånat den av en på jobbet.. Men finns säkert att låna på biblioteket.

2010-08-29 @ 21:24:26
URL: http://hannaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0