Vi är så jääävla bra!!

Nu har vi ställt ut Akira två dagar i rad,och gick mkt mkt bättre än va jag trodde,trodde ALDRIG vi skulle gå så långt..Men va fel man kan ha :-) Lördagen drog jag och Lotta till Åtvidaberg för Akiras första utställning och där kammande vi hem Bis 3 a :-) Och söndagen tillbringade vi på Klubbarp i Mjölby,där tillsammans med kennel där Akira är ifrån.. Trevligt som tusan hade vi.. Och där kammade vi hem Bis 2 :-) Petra och Escobar fick nöja sig med Hp nästa gång tar ni det :-) Och Therese och Mixa fick nöja sig med Hp dom oxå grattis till er.. Så otroligt kul.Nu kör vi på Sharpmans utställning den 28e..Den 25/9 drar vi på Rottis utställning i Eskilstuna hoppas de går bra där med :-) Då åker jag Petra och Lotta dit :) Nej nu ska jag fixa lite,hänga tvätt å så..Jobb imorgon 16:30-21:30 skönt med sovmorgon vill ja mena :-) Ha en bra kväll!

Älskar dig Finaste!!!




Vår fina tjej!!


Segrarpussas med mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0