Slöis!

Sådär nu sover Clara och jag slöar i soffan,tittar på idol..
Idag har jag tvättat sen tog jag och Lena promenad med hundarna,Rocky & Elviz var här medans Micke jobbade.. Var riktigt skönt idag.. Sen hem för att fixa käk,sen somnade jag 30 minuter på soffan riktigt skönt det med :-)
Sen var de dags att hämta lillskrutt<3 åkte med Johanna dit,tack för det :-)
Sen var de dags hem lite mys i soffan,sen blev de matlagning medans Clara tittade på film..Madicken e de som gäller nu .. Sen kom Herr & Fru Henell..Fikade och snackade lite,trevligt som alltid och dom blev lika kära i lägenheten som jag är :-) Nu ska ja snart diska sen duscha och ut med Akira,imorgon ska Clara till Ulla igen,så Micke kommer och kör henne dit,annars har ja inge planerat va jag vet iaf.. Vi får se lite mys på morgonen blir det först:-) Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du nästa gång vill jag allt se lägenheten inte bara hämta upp dig utanför :P

2010-12-06 @ 21:40:53
URL: http://joelsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa klart att ni inte följde med in:P

2010-12-06 @ 21:50:41
URL: http://alskardigmikaelsaav.blogg.se/
Postat av: Anna

Sådär nu funkar nya bloggen,maila mig på [email protected] ni som vill ha den :)Hej å hå

2010-12-10 @ 00:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0