En ledig dag!

Japp har jag idag imorgon kör jag 7-13 jobbar helgen.. Men en skön sådan..
Idag drog vi till Harge badet men vi hann bara vara där ca 30 min så kom regnet så himla typiskt..Men imorgon blir det stranden igen efter jobbet hoppas bara att de blir fint.. Skulle ju lixsom vara fint nu tills lördag då åska och regn skulle komma,men dom har visst fel denna gång oxå :-) Bara hoppas man har tur imorgon så man kan får bygga på brännan lite.. Vi åker ju som sagt till Turkiet den  1/9 jiiiiiippie!!Ska bli så himla skönt att få komma iväg och lämna vardagen här hemma för 1 vecka.. Skönt!! Kommer dock sakna dom 4 benta :-) Mammas gullepluttar...
Nu ska jag hänga lite tvätt,har legat på latsidan med städningen och tvättningen när de vart så himla fint väder..
Så jag får allt tvätta nu ikväll lite innan sovdags..Nu ska jag lägga Clara sen hänga en maskin.. Ha en bra kväll!


Älskar min snutt,du är mitt alla<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tvätta på nu...

2010-07-15 @ 23:05:56
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0