Godkväll!

Slut på jobb denna vecka..Dom ringer säkert in ihelgen..Hoppas inte vill vara ledig känner jag :-)
Idag jobbade jag 7-13 så himla skönt,är nu ledig till tisdag kl 10 :-)Sen drog vi till Linköping med Lotta & Stefan..Skulle shoppa badkläder men det blev 1 par jeans och linne till mig,1 bikini och sandaler(merell) till Clara,1 par foppa tofflor + Shorts till Adam,1 par jeans foppatofflor ooh ett par andra skor till Elin.. Allt detta för endast 80 kr de kallar ja kanonpris haha:-) Hade ju present kort som vi fick av mina föräldrar när dom var här..Hittade alltså inga badkläder ska kolla här i stan va som finns annars får vi klarar oss med de vi har.. Skulle vara bra med några ombyten.. Sen hem för ut med dogsen sen drog vi till Lotta & Stefans torp för att skjuta lite och fika..Trevlans! Sen var kvällen slut.Elin sover hos mormor & morfar & Adam är i Blekinge ihelgen med Pelle & Sandra,kommer hem på måndag..Imorgon får vi se va vi gör.Kanske en dejt med Petra & Antonio(dom som äger Akiras mamma) Är de fulväder blir det storstädning här hemma,så hoppas de blir fint haha...Vi får se va vi hittar på ihelgen annars.. Nu ska jag spela lite sen leta upp sängen..Ha en bra kväll!! Natti

Älskar dig finaste..Du betyder såååå mkt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0