Kväller..

Nu är en av helgens jobbpass över..Gick bra men lite stressigt på eftermiddag var det..Men e man ett bra team löser man allt :-) Älsklingen och jag gjorde en runda på maxi efter ja slutade och sen förbi rimini för en pizza mums :-) Blir ju inte så ofta så dom gångerna vi köper pizza smakar det bra..Nu har jag precis duschat och lagt mig älsk e ute med hundarna,så de får göra sina behov.. Imorgon jobbar jag 7-12 sen drar vi till Mantorp och handlar,roligare att handla på ett annat ställe ibland,sen drar vi hem fixar lite,sen drar vi ut och käkar på kvällen hela familjen mysigt.. Söndag jobbar jag 12-21:30 mindre kul kan jag säga usch.. Men de får gå för sen är jag ledig ända till torsdag vid lunch sköööönt!! Jobbar då torsdag och fredag sen ledig till måndag .. Skönt..Helgen där ska jag ställa ut Akira både lördag och söndag det blir spännande då två av bröderna har de gått jätte bra för :-) Spännande!!
Nu ska vi mysa lite innan det blir sovdags..Ha en bra kväll!! Natti

Kommentarer
Postat av: Tim Rafeldt Of Sweden

tjena . nice blogg :)

läget

2010-07-31 @ 16:25:47
URL: http://rafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0