Ledig några dagar!

Mamma & Pappa kom i tisdags och åkte nyss hem igen.. Dom fick ju diggiloo i julklapp av oss,så igår var dom på Vadstena slott och tittade..De hade vart jätte bra.. Så de var ju bra :-) Själv var jag på valpkurs igår kväll sen drog vi direkt till Vadstena för att titta på fina bilar och ta en fika med våran vän Iris<3
Kom inte hem förens nästan halv 12 :) Mysigt att åka iväg.. Nu laddar jag inför denna veckans ända pass :-) Jobbar 13-21:30 idag gött!! Så ihelgen kommer vi förmodligen bo på stranden hur skönt e inte det då :-) Vi gillar det iaf
Annars inte mkt planerat kanske blir lite skyddträning med Loke & Akira oxå :-) Sånt gillas kan jag säga :-)Lizzie & elviz behöver även lite lydnadsträning vi får se va de blir för väder,åker ju inte direkt och tränar om det är för varmt,som de vart nu dom senaste veckorna :-) Sen räknar vi ju ner till vi åker till Turkiet oxå.. Om dessa veckor kan gå fort då :-) Ja de får vi se haha.. Nehepp om man ska duscha kanske?! Dags att dra sig snart
Ha en bra dag!!

Älskar dig Micke du e mitt allt!!


Våra älskade vänner Anders Sabina och jag


Lilla söta Akira=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0