Rent hus!

Jobbat 10-17 idag då e de hur skönt som helst att komma hem till ett rent & städat hus,Skönt att bara kunna sätta sig ner direkt man kommit hem och har jobbat .. Senare på kvällen kom Inger vi drack kaffe,sen gjorde älsk bakad potatis och röra till det fy fasiken va gott det var :-) Nu på kvällen har jag fortsatt tvättat lite,de som var kvar.. Imorgon hoppas jag på kanon väder för då blir det stranden..All färg försvinner ju så himla fort :(
Så hoppas det annars blir de fortsätta städa Claras rum och vårat sovrum de som e kvar.. Sen får vi se va vi hittar på.. Inget planerat .. Jag är iaf ledig,torsdag jobbar jag 7-14 sen har ja hela helgen framför mig.. Men det ska gå bra,slutar 12 på lördag och de ska bli så himla skönt kan jag säga :-) Få se va vi hittar på.. Fredag jobbar jag 13-21:30 så då hinner man inte så mkt och inte söndag heller då jobbar jag 12-21:30.. Nu ska jag spela lite Boucing balls som vanligt haha..Älsk laddar hem film,nu laddar vi hem senaste wallander..Hoppas vi kan se den när vi lägger oss =)Ha en bra kväll!!

Älskar dig du e otrolig du e helt klart bäst mitt hjärta!!!


Bakad potatis med jätte god röra :-)

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kommer bli underbar :)

2010-07-28 @ 06:31:49
URL: http://joelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0