Gokväll!!

Idag var de första dagen hos dagmamman och gick sååå bra :-) Behöver inte ens skola in Clara känns otroligt skönt att ha en sån lätt dotter =) Hade ätit 3 portioner med lunch och gått på toan som vanligt..Skönt!
Duktig tjej vart nappfri 1½ år vällingfri är hon oxå och blöjfri eller på nätterna har hon fortfarande..Men de får ta den tid de tar.. Stor tjej fyller 3 år nästa vecka..Gud va tiden går.. Stora tjejen<3 var på öppna förskolan idag med Elin & Adam det e ju lov så de var massa barn där :-) Idag var vi på stan efter vi hämtade henne hos dagmamman,älsklingen gick in på banken och jag gick in till Baboon skulle titta om dom hade nån over eller Jacka & Byxa,Hade bara didriksons  jacka och byxa men jag gillade den inte så gick vidare,men hittade inget..Sen skulle vi leta Jacka till Amanda men hittade inget heller,så imorgon blir det Linköping köpa skor till Elin Adam & Clara jacka till Amanda och jag skulle med behöva en få se va vi hittar..Ja måste köpa nån tröja oxå få se va vi hittar.. Fredag åker vi till våra vänner i Jönköping och hälsar på Lizzie<3
Lördag ska vi fixa här hemma med möbleringen ska ju byta rum allihop :-) Söndag är det valpkurs..Fullt upp.. Nu ska jag titta på Berg flyttar in.. Ha en bra dag!! Puss hej


Älskar dig finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0