Jönköping och frissan!

Japp idag kapade jag håret lite..Skönt!! Sen drog vi till familjen Randolfi sen hem en stund.. Sen drog vi och hämtade Clara sen vidare och lämnade Adam,sen vidare till Jönköping till våra vänner och hälsade på dom och Lizzie,och hon har det verkligen super bra<3 Underbart att få krama om henne.. Nu sitter vi i soffan..Kom hem för en stund sen.. Blir skapligt i säng..Imorgon e jag sugen dra till Norrköping och titta på Skyddstävling..Behöver baka bullar till Valpträffen oxå som är på söndag :-) Nu har jag oxå anmält mig till Stora sthlm,ska förmodligen oxå ställa Bobbo & Emelies rottistjej.. Vi får se hur de blir om dom anmäler sig :-) Nej nu ska jag spela lite innan sängen kallar!! Puss hej


Älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0