Polkamuffins och Kaffe!

Vilket härligt väder :-) skulle ha tränat ikväll men tror inte Clara e så hajj på att vara ute i detta väder efter en dag hos dagmamman,vi få se om de ger med sig under kvällen,annars kör jag ett träningspass här hemma.. Och istället blir de nog en tur till burnäset till våra underbara vänner och Akiras mamma<3
Älsklingen jobbar,barnen är i skolan och Clara hos dagmamman.. Så tyst så nu njuter jag av lugnet :-) Ska göra mat här snart älsklingen skulle komma hem och käka..Men nu har kl dragit iväg så frågan är om han kommer hem eller om han jobbar nån timme till innan de e dags att komma hem =) På söndag är det utställning och de ser vi fram emot väldigt mkt.. =) Jippie!! :)Då får vi se hur de går för Akira och hennes bror Dollar.. Har ju gått bra alla ggr.Men nån gång måste de väl gå lite sämre oxå :-) Så vi får se.. Kul blir de iaf..Hoppas på bättre väder bara..Sen blir de nog en sväng till Västra Harg om ja får som ja vill hihiihi.. Idag har jag bakat kola kakor och polka muffins snacka om dom blev goda :-) Lotta kom och fikade här vid lunch.. Nu ska jag se om de e nått bra på tv innan jag ska hänga tvätt.. Hundarna sover som grisar :) Måste nog vara vädret för e de skit väder då sussar dom som grisar..Man vet ju själv hur det är :-)


Akiras farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0