Godmorgon!

Sitter just nu i ensamheten och väntar på kaffet ska bli klart,precis gått upp mina två älsklingar sussar fortfarande..Så nu njuter jag av tystheten=)) Idag har jag nog inga direkt planer.Ska till familjen Randolfi och ta en kaffe och spåra senare..Dom skulle åka och köpa en häst nu om en stund kuuul=) Så få åka dit när dom kommit hem..Älsklingen ska fixa här ute och jag ska städa hos kaninerna..Imorgon är det tisdag betyder ju underbara hundträning :) Onsdag har jag inga planer..Torsdag kurs med Akira..Ja de flyter på..Enzo har vart ute två nätter nu han är väl på frieri:-) Nu ska jag ta lite kaffe.. Ha en bra dag!



Lotta & Loke :-)


Elin på Omberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0