Lördag!

Har haft Lena här på fika,älsklingen fixar åt kaninerna ute..Jag tittar film med Clara nu,ska fixa med lite tvätt snart.. Sen lägga ut lite på tradera tänkte jag :-) Få se om jag lägger lite spår till hundarna oxå om en stund.. Lite seg i mössan känner jag blev så trött efter maten.. Igår var familjen Randolfi här på käk..Varm smörgåstårta och glasstårta och kaffe till efterätt mums :-) Antonio åkte imorse på skyddsträning i sthlm så kanske inte blir att träffa dom ihelgen..Men hoppas tror nog inte vi kan vara ifrån varandra spec länge haha.. Iaf inte jag :-)
Snart är det valpträff de bli kul hoppas även de andra från andra kullen kommer så man få se hur dom ser ut :-) Tänkte lägga in ett lydnadspass ihelgen oxå..Få se om de blir lite träning imorgon när dom andra åker till Småland och firar svärfar/pappa/farfar..Jag blir dock hemma med hundarna,men vi kan ju åka ner när barnen är i skolan.. Nästa helg är det tävling och käk i Boxholm och söndag blir de skogen hela dagen med kursen ja går med Akira:-)
Nehepp ska mysa med Clara lite nu innan tvättstugan kallar...Grattis Hjalle på din 1 årsdag!!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0