Lov!

Sitter i soffan och tittar på "Lite sällskap" satt och zappade..Rätt bra faktiskt :-)
Älsklingens föräldrar var här och fikade vid lunch dom skulle vidare mot Ljungsbro.. Nu är han i stan skulle köpa en dräkt till Elin hon ska på kalas ikväll.. Så njuter av lugnet..Dom är nog snart hemma.. Ikväll blir de lugnt och skönt..Skit väder,och alla hundarna sover som grisar så skönt :-) Nästa helg är det valpträff..Helgen efter är det utställning som gäller.. Sitter fortfarande och funderar om de blir Sthlm i dec,ska höra med Petra..Hoppas :)
Sen kommer jag lägga utställningar på is en stund och rikta in mig på apellen och lydnaden.. Sen ska ja ta upp utställningen när hon tävlar i vuxenklass.. Blev ingen parning för Esco & Wilma<3 Älvan och Matte måste ha räknat fel på Wilmas löp.. Synd! Men bara ta nya tag vid nästa löp.. Nu ska jag se klart på detta,sen ska jag se på ensam mamma söker som jag missade förra veckan och sen Bonde söker fru missade jag oxå :-) Sen får vi se va hittar på,kanske be <3 göra pizza till kvällen,har inge ätit sen vid lunch då ja tog en macka till kaffet,men har ont i magen ..Bättre än igår.. Undra om det är av medicineringen Antonio gav mig igår=)haha
De började igår efter maten så de e de nog :)Nu e de ju oxå lov för barnen..Men till veckan ska Clara till dagmamman premiär efter vart ledig några månader :) Vi kör på direkt eftersom hon inte behöver inskolning skönt med såna barn :-) Nu till annat ! Hej hej


Kommentarer
Postat av: hanna

Hej. jag köpte den på Netto :)

2010-10-30 @ 20:06:52
URL: http://hannaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0