lyckovallen

Älsklingen började jobba idag.. 9-17 ca..Jag har städat och tvättat..Ska nu dra på mig kläderna och ta en promenad med hundarna..Sen ska vi åka till Lyckovallen och fika lite..Therese och Matte åker till Thailand på onsdag morgon på bröllopsresa :-) Nu har Wilma börjat löpa så snart är det parning för Esco och henne,så får vi se om de tar sig så de kommer små söta mops bäbisar =) De snackas visst hur vi omplacera Lizzie och så vidare och köper en ny..Hallå vi har inte köpt nån ny hund och inte heller därför hon bor hos underbara vänner i Jönköping..Det är för hon är ingen flockhund och lydnaden gillar hon inte..Och har det hur bra som helst nu.. Därför bor hon inte här.. Och loke ska omplaceras för han och Rocky ryker ihop då och då.. Så ni tycker då vi ska behålla Loke och barnen ex.hamnar mellan???!! Vi gör det som e bäst för dom.. Hade inte rocky o loke rykt ihop och Lizzie hade vart en flockhund ja då hade vi så klart behållt dom..Så sluta snacka så jävla mkt skit som du inte vet ett dugg om..Ska du snacka så kan du fråga först va sanningen är.. Jävla äckliga flohabba,E ni helt jävla sjuka i huvudet eller va fan håller ni på med?????Nu ska jag ta en promenad här.. Ha en bra kväll



Min älskade dotter!!


Mina älskade söta grisar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0