Red Hair!

Ja jag hade sån utväxt ..Så var dags att slänga i färg..Men samma som innan fast lite rödare..Var ju alltid rödhårig förut..Så de fick bli så nu med.. Men börjar faktiskt sakna de blonda :-) Men nu e de gjort.. Ikväll var vi och handla,lämna Elin hos mormor & morfar,sen förbi maxi för att handla.. Sen lämnade vi av Amanda i stan skulle sova hos en kompis.. Sen till Burnäset för att fika med våra underbara vänner<3 Sen skulle Micke sätta på vinterdäcken eftersom han ska till Småland imorgon på kurs.. Sen hem och natta barn och tvätta nu på kvällen tittade oxå på ensam mamma söker.. Älsklingen sover nu,och jag ska spela klart,ovanligt va?:) Sen blir de hänga tvätt dra på en maskin släppa ut hundarna,sen sussa :) Imorgon blir de iaf försöka städa nere i källaren,och eftersom jag har rått/mus fobi..Dock inte såna råttor man har i djur utan vilda äckliga såna :)Tur Adam är hemma så han kan hjälpa mig :-) haha.. Sen ska de fixas ute lite oxå..Få se va vi hinner med.. Och hur vi mår..Adam har ont i halsen,och jag känner som ja ska bli förskyld tung i huvudet och dan.. :( Hoppas jag blir sjuk nu så jag e frisk till helgen :-) För söndag då är det valpträff och fredag drar vi kanske och hälsar på Lizzie :-)
Helgen efter e de utställning,äntligen har vart lugnt nu sen i september då vi var på rasspecial i Eskilstuna.. På tisdag ska Kopur opereras oxå..*Håller tummarna* eftersom han har hjärtfel för er som inte vet och de e ju alltid större risk för dom under en narkos..Men han e stark!! :) Nej nu ska jag göra natti här..Ha en bra kväll! Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0