Sover borta!

Ja mammas lilla tjej e stor och sover borta hos kompis:-) Bestämde igår att Clara skulle sova hos familjen Randolfi .. Så åkte dit med henne tidigare ikväll. Käkade gott tack.. Hon ville knappt säga hejdå till oss :-) Men vi fick iaf en puss och kram.. Så nu e de tomt här hemma.. Fast hon brukar ju sova vid den här tiden,men iaf.Jag går ju alltid in till henne och släcker när jag vi ska sova..Och nu har jag ingen lite skrutt att pussa godnatt på jo en stor plutt:-) Men de e väl så det är..Bara inse att hon inte är mammas bäbis längre :-) Ska hämta henne imorgon ..Blir vid 11-12 för Petra skulle till arbetsförmedlingen kl 14.. Nu ska jag spela lite yatzy :-) Älsklingen målar lite till i köket blev jätte ljust och fint..Blir kanon när de e klart och hyllorna är på plats:-) Kort kommer när det är klart.. Nu ska jag spela lite..Ha en fortsatt bra kväll..

Älskar dig Micke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0