Tröttmössa

Nyss kommit hem från kursen med Akira.. Duktig tjej vi har måste jag säga.. Så himla kul att jobba med.. Bara 2 ggr kvar,nästa söndag ska vi till skogen med kursen,ska köra spår sök och upplet..Skojj!
Spåret har vi ju kört men dock inte söket och upplet..Söket ska jag ligga lågt med..Vill ha lydnaden och spåret klart först=) Älsklingen drog och badade med barnen när jag var på kurs :-) Clara testade på bastun.Första hon sa när hon kom in och satt sig.varmt och skönt :) Sötunge! Imorgon på förmiddagen blir det spår och upplet hos familjen Randolfi:) Annars inge planerat..Skönt det oxå kanske..Nu ska jag spela en omgång yarre sen ska vi sussa..Rocky ligger här och värmer mig ...Myyyys! Natti

Älskar min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0