Mysdag!

Sitter i soffan med Clara..Hon tittar på film och äter frukt..Gullunge<3
Igår var vi till Normlösa och sa hejdå till Matte & Therese som åkte till Thailand imorse på bröllopsresa:-)Blir borta 10 dagar så dom kommer hem precis lagom till valpträffen =) Hoppas dom har de super men de tvivlar jag inte på ...
Sen blev vi bjuden på middag hos familjen Randolfi<3 Himla gott var det.. Idag vet jag inte va som händer..Älsklingen åkte och jobbade nyss.. Kommer hem vid 5-6 trodde han..Då får vi se va vi hittar på.. Ska snart fixa lunch,sen blir de promenad.. Lotta skulle nog titta förbi oxå=) Helgen e nog fullbokad nästan iaf =) Lördag ska vi till Boxholm på lydnads tävling sen bjuds de på mat där efteråt*gillas* Söndag ska vi vara i skogen på sök/spår hela dagen..Blir skojj!! Nu ska jag spela lite yarre sen fixa lunch..Ha en bra dag! Puss hej


Finaste!! Älskar dig


Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska Clara börja hos Ulla igen?

2010-10-20 @ 13:49:30
URL: http://joelsmamma.blogg.se/
Postat av: Anna-mamma till Clara

Japp de ska hon den 1/11 :-)

2010-10-20 @ 22:34:23
URL: http://alskardigmikaelsaav.blogg.se/
Postat av: Elisabet

STOPP - jag har "tingat" Klara till Klas :)

2010-10-24 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0