Avslutad kurs!

Nu sitter vi här i soffan..Idag har vi inte gjort så mkt mest slappat barnen har kollat på kossorna,de gillas,en kompis från Bollnäs är här med sin son han är 1 månad yngre än Clara.Kul och se och höra deras disskutioner :-) Gullpluttar.. Idag var det avslutning på valpkursen en riktigt bra grupp har vi varit så lite tråkigt att de var slut,Familjen Randolfi kom dit och titta en sväng sen tog dom med Clara & Elin hem till Burnäset,så åkte dit och hämtade dom efter kursen fikade och snackade lite skit :-) Tack för det för nu var de tok för länge sen vi sågs..Alltså några dagar sen haha.. Nu sitter vi här i soffan och tittar på tv..Ska spela lite yatzy som jag har fastnat igen :-) Sen blir det sängen..Imorgon blir det upp tidigt då menar jag vid halv 9 för vi ska på öppna förskolan med barnen här i Nykyrka.. Bästaste öppna jag vart på ever.. Trevlans blir det! Sen är det kurs med Akira på kvällen,men kanske hoppar den vi får se eftersom hon har växtvärk, Men inte konstigt som hon har vuxit nu på slutet,stora tjejen ju :-)Och den mååååste vara borta tills lördag då det är utställning i Eskilstuna,vi åker redan fredag eftermiddag då vi har hyrt stuga..Trevlans! Bjuder på några bilder! Ha en fortsatt trevlig kväll!



C & C


Mina älsklingar på öppna förskolan förra veckan


Mammas fina tjej


Akira<3


Min fina Clara!


Clara & Edvin


Jag & Akira på utställningen på Sharpman! I aug.. Bis 5


Kommentarer
Postat av: faster

va fin hon är clara.. saknar henne

2010-09-23 @ 22:28:55
URL: http://csson.devote.se
Postat av: Sofie

Nej, jag ville prova och känna på jackan innan jag köpte den och baboon skulle inte ta in den, så fick bli denna istället. Jättefin o varm och skön.

2010-09-25 @ 21:20:32
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: jaa det vill jag ju med :P de är väl om ni kanske åker in till stan nåndag.. så kan jag träffa er då

2010-09-27 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0