Gokväll!

Nu e de snart sängdags,men först ska jag kolla vart jag har vinterkläderna Clara hade förra året för dom ska ut på tradera,ett jacka+byxor 2 didriksons overaller och 1 par ecco skor och en jacka ... Ja de var nog allt tror jag.. Eller om jag letar efter dom imorgon:-) Ikväll var de kurs för Akira dutti tjej mamma har.. Trött nu sussar gott här nedan för mig :-) Imorgon har vi inga planer Elin ska på läger och Adam till Pelle & Sandra,så får se va vi hittar på..Blir iaf lägga några spår..  Lördag blir de spårskogen med Iris med hundar Lina med familj+hund och Lotta med hundar förmodligen:-) Blir kul..Sen blir de grilla korv med..Gött för Clara kan hon leka av sig lite med Bianca:-) Nu är oxå valpträffen inbokad kanon,de blir kul hoppas några från S-kullen kommer oxå=) Dom är lite över 1 år äldre:-) Så de blir kul o se dom.. Nehepp nu ska jag spela lite yarre:-) Ha en bra kväll

Hejhej


Älskar dig


Kommentarer
Postat av: Johanna

norge :)

2010-10-01 @ 06:58:12
URL: http://joelsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

hmm, är inte ecco skorna mina gamla?? =o)



Mats är inte hemma på söndag o vi är bjudna på middag hos mormor.

2010-10-02 @ 13:17:48
URL: http://sofiesundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0