Kräftskiva!

Igår började Tävlingslydnads kursen men märkte lite av att Lizzie börjar bli ofokuserad så hinner aldrig gå klart kursen med henne,samma tid var det en fortsättningskurs så jag tog ur Akira ur bilen och började på den istället :-) Tisdagarna får räcka att träna Lizzie när hon är sådan.. Få se om de blir lika detta löp..
Sen åkte vi till Lotta & Stefan och hämtade Clara,dom tyckte hon pratade hela tiden hihi.. Ja Clara pratar VÄLDIGT mkt inte tyst en sekund haha.. Men det e ju bra det med.. Ska snart fixa käk,sen blir det dra mot stan dr med Adam för mätning och vägning sen ska han till Pelle & Sandra sover där tills imorgon sen ska han och Elin sova hos farmor och farfar i deras husvagn som står i Borensberg.. Ikväll ska vi till familjen Randolfi på kräftskiva mums  de blir trevligt få se va som händer i morgon jag ska föreslå sök skogen :-) Vi får se om jag får genom det hihi.. Nu ska jag hänga lite tvätt..Hörs senare! Hej svejs!
Puss

Älskar dig finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0