Målning pågår

Slappar lite i sängen innan de e dags att käka lunch :-) Lotta har vart här och fikat alltid lika trevligt.. Clara ska vara hos familjen Ericsson ikväll medans vi är och tränar tävlingslydnadskursen börjar ikväll..Hoppas hoppas jag hinner gå klart den innan Lizzie börjar dumma sig med löp och skendräktigheten :-) Men de tror jag nog.. Älsklingen målar i köket äntligen är det igång :-) Åker tidigare idag mot Vadstena ska hämta Iris och Kopur då hon inte har nån bil denna vecka.. Igår var vi på valpkurs bara 2 ggr kvar de e  ju såå kul:-) Fortsättningskursen börjar om 3 veckor men kan inte gå den då den krockar med tävlinslydnads kursen men behöver inte gå nån fortsättningskurs med Akira då jag vet va jag vill göra med henne och de kan jag träna själv:-) Lizzie behöver träffa andra hundar ..Hon har ju inge intresse för andra hundar..Men iaf :-) Akira kommer jag träna ihop med Petra rätt mkt.. Och de räcker att träna en hund/tillfälle..Så detta funkar kanon! I Januri får jag gå ut på lydnadsplanen med Akira och det blir skojj!För jag kommer gå ut direkt de e nån tävling i närheten här..
Lizzie får vi se hur långt vi kommer..Men hon har bättra sig med kontakten nu iaf,nu tittar hon lite på mig=) Lizzie är en sån hund som helst inte vill ha ögonkontakt som vissa andra hundar.. Loke älskar att ha ögonkontakt och lika så Akira..Men de beror ju på hur Lizzies uppväxt var hon kom ju till oss när hon var 6 månader och fick de bra =) Nu ska jag se hur de går i köket för hjärtat.. Sen ska ja hänga lite tvätt..Hörs !
Ha en bra dag! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0