Möhippa

Idag var de möhippa för "Älvan" hade de skit kul avslutades med partybowling och käk där :-) Träffade Petra i stan vid 14:30 tiden sen drog vi tillsammans till Normlösa för att hämta Älvan och hennes syster Linda.. Sen var det igång..Bilder kommer en annan dag jag har ingen ork nu,ska ta en ipren och sussa.. Imorgon blir det stan för att leta kläder till mig,frågan är ju om man hittar nått nu när man behöver brukar ju vara tvärtom men vi gör ett försök så slipper man dra till Linköping,imorgon kväll är det kurs för Elviz & Akira.. Tävlingslydnads kurs för herren och för fröken blir det en fortsättningskurs :-) Ikväll fick Micke gå på valpkursen med henne och det hade gått strålande vi har sån dutti tjej :-) Idag sa vi farväl till en av kaninerna oxå,lilla Flingan :(
Så nu ska jag leta en ny kompis till Molly eftersom hon är van med sällskap och hon går ju inte ihop med Astrid.. På fredag vet jag inte va som händer,inte så mkt tror jag =) Men lördag då smäller det då blir det Bröllop i Normlösa ... Då är det Threse"Älvan" & Mattias stora dag :-) Ska bli riktig kul! Söndag blir det hundträning där=) ser fram emot valpträffen.. Hoppas den blir snart,borde snart vara en eftersom dom skulle ta de innan könsmognaden och dom blir ju 6 månader på lördag..Min lilla tjej blev stor tjej ganska snabbt =)
Nu håller älsklingen på att måla i köket,de kommer bli så jävla bra när det är klart.. Vit blir det ska sänka taket med och sätta spottar..Kanon blir det..Nu ska jag hänga tvätt innan jag ska bädda ner mig.. Ha en bra kväll!!

älskar dig finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0