Mördad?!

Ja faktiskt tror jag det, 26 årig kille från Bollnäs som är borta sen mitten av förra veckan.. Usch hur kan man bara göra en sak..Jag förstår inte hur en del e funtade.. Sjuka så klart..Men ändå..Hoppas bara dom hittar honom snart.. Nämnligen känner jag en av killarna som sitter häktad...Helt sjukt.. Inte träffat han på 3 år snart och då var han ju mammas pojke..Hmm.. Jaja.. Annars händer inte så mkt.. Idag har vi vart i stan en sväng innan de var vi i Karlsby och eldade lite..=) Nu duschar älsklingen och nu e de min tur snart.. Sen krypa ner kl ringer 07:30 och när gjorde hon det sist?? Haha..Imorgon är det äntligen dags för öppna förskolan och gissa om Clara blev glad nöär jag berättade att vi skulle dit :) Vi tar med oss familjen Randolfi.. Kl 9 kommer dom hit för en kaffe innan det är dags.. Imorgon eller på fredag kommer nog en kompis me sin son från Bollnäs.. Vi få se..Imorgon kväll är det kurs för Elviz & Akira.. Nej nu ska jag duscha..Sov gott alla

Älskar dig finaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0