Paj till Lunch

Världens bästa gör paj till lunch mums :-) Jag ligger i soffan och snorar..Ikväll är det kurs som står på schemat men älsk ska ta barnen och åka till familjen Randolfi och fixa med lite ved som han har fått..=) Snälla de tackar vi för..Jag blir hemma i soffan så jag orkar med kursen ikväll..Skulle ha vart till stan och shoppat men de får bli imorgon innan vi ska klippa oss.. Eller de e jag och Elin som ska klippa oss..Elin ska snagga av sig allt hår..Nästan :-)Men de kommer bli fint... Vill inte vara sjuk,har inte tid ju..Bröllop på lördag och de kommer bli så bra :) Nehepp om jag ska vila en stund innan det är dags för lunch..Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Vad menar du med att snagga? Hon har visat mig hur mycket hon vill klippa och det var inte snagg!!

2010-09-09 @ 15:23:35
Postat av: Johanna

eh orka bry sig:)

2010-09-12 @ 18:11:02
URL: http://joelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0