Tisdagsträning min medicin!

Japp nu e de nog min tur att bli sjuk..Och det har jag absolut inte tid med.. Imorgon iväg.. Torsdag shopping,fredag klippning..Lördag bröllop..Ja det e fullt upp nu,men jag drar och tränar ikväll det är min medicin och jag tror på den :-) Få se va de blir att shoppa antingen Örebro Linköping eller Norrköping få se va vi väljer.. Beror lite på oxå för torsdag kväll är det hundkurs och de får jag ju inte missa hihi.. Annars händer väl inte mkt här..Älsklingen ska iväg med några polare ikväll.. Så då passar jag på att träna men enbart med Akira..
Linförighet platsligg stå ligg under gång e på schemat och avslutas med hoppet och apporten ja de blir grejjer det duktig tjej vi har :-) Och snart är det den 25e då jävlar smäller det då drar jag och iris till Eskilstuna för rasspecial utställning det ska bli sååå kul =) ha de bra! Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0