Träning!

Kl 9 klev jag upp och gjorde mig lite kaffe älsklingen låg kvar 2 timmar till.Nu har jag dammsugat och plockat lite och hängt tvätt,dags att gå ner och sätta på en till maskin.. Har även bäddat sängarna skönt att ha de gjort.. Funderar gå ut och lägga ett spår till hundarna.. Få se.. I eftermiddag åker vi till Lyckovallen och tränar oxå.. Kul och träffa Älvan och Matte,så åker sen när barnen kommit hem från skolan ..Familjen Randolfi ska oxå dit :-) Trevlans blir det.. Annars en lugn och skön dag..Imorgon ska jag och Lotta spåra i ödeby..Torsdag är det kurs för Akira igen.. Ihelgen ville iris grilla korv och spåra i skogen så de får bli en dag det oxå..=) Myyyys! Nu ska jag se om maskinen är klar ..Ha en bra dag!


Älskar dig finaste!


Kommentarer
Postat av: Erkan

Tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0